Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

30 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΕΡΓΗΣΕΙ ΕΝΑΣ / ΜΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ


Από την Έλενα που μου το στειλε με mail.


(Συγκεντρώνοντας τις απαντήσεις στο ερώτημα που έθεσε η συναδελφος Γιώτα Καλτσίδου στην ομάδα «Παιδικός Πλανήτης» Πραγματικά αξίζει να μοιραστεί τόσο σε γονείς όσο και σε συναδέλφους) ΑΠΕΡΓΩ ΓΙΑΤΙ.......... 

 ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΙΔΑΞΩ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ, NA ΜΗΝ ΣΚΥΒΟΥΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ….. 

1. …..να λένε όχι και να διαφωνούν χωρίς να φοβούνται

2. Απεργώ κι εγώ γιατί απλά δεν γουστάρω να βλέπω δυστυχισμένους ανθρώπους γύρω μου ,παιδιά εξαθλιωμένα και υποσιτισμένα. απεργώ γιατί εγώ το θέλω και αν το δικό μου θέλω ενωθεί και με τα υπόλοιπα ίσως και να γίνει θέλουμε. Ίσως τότε μόνο επανέλθει το χαμόγελο στα χείλη όλων.
3. να αγωνίζονται στη ζωή τους, έστω κι αν ο αγώνας είναι στημένος ή χαμένος......
4. Γιατι θέλω τα παιδιά μου να μη ζουν με αβεβαιότητα και ανασφάλεια
5. ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ.............
6. γιατι θελω να ειναι οοοοολα τα παιδια στο σχολειο κ οχι τα μισα κ αυτα με κληρωση...........
7. Γιατί θέλω να ανοίξουν όλα τα ολοήμερα τμήματα...........
8. Γιατί κουράστηκα να ακούω από όλους ότι δεν γίνεται τώρα πια τίποτε.....Γιατί χρειάζομαι ψυχική ανάταση και γιατί πιστεύω πως όλοι μαζί είμαστε πάντα πιο δυνατοί.
9. ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΣΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΩ..
10. ΓΙΑ ΟΟΟΟΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΝΤΡΕΠΟΜΟΥΝΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΜΕ ΡΩΤΟΥΣΕ:!ΜΑΜΑ, ΓΙΑΙΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΑΠΕΡΓΙΑ;;;
11. ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΝΤΡΕΠΟΜΟΥΝΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΩ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!
12. Γιατι ειμαι ανθρωπος κι οχι στατιστικη...
13. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ!
14. Γιατι δεν θελω να αλλαζω καθε χρονο σχολειο θελω να θυμαμαι τα ονοματα των παιδιων μου για να δουλευω με ηρεμια και να ειμαι χαρουμενη
15. ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ!!!!!
16. Για το φόβο και την ανασφάλεια που καθημερινά νιώθω, για τη χαρά που μας πήραν.
17. ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΠΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΥΤΗ Η ΠΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΜΟΥ! ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΥΠΝΑΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ, ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΡΑ ΜΟΥ!
18. γιατί βαρέθηκα να με αντιμετωπίζουν σαν ένα απλό νούμερο ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ , γιατί θέλω τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί να πηγαίνουν με το χαμόγελο στα χείλη στο σχολείο , για το μέλλον των παιδιών μου....γιατί γιατί γιατί.....
19. ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΜΙΣΗΣΩ ,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΜΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΜΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ , , .......Ε ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ !!!!!!!!!!!!!!!
20. Γιατί μας λένε με κάθε δυνατό τρόπο "μην κάνετε τίποτα...κάντε φύλαξη..." κι εμείς σε πείσμα όλων δουλεύουμε ακόμα...ως πότε όμως θα μπορούμε;;;
21. Γιατί θέλω να κρατήσω την αξιοπρέπεια της δουλειάς μου και να μην βοηθήσω στην πλήρη ισοπέδωση της εκπαίδευσης...γιατί πρέπει να ακουστούμε κι εμείς και να κατανοήσουν όλοι πόσο άσχημα είναι τα πράγματα και πως τώρα απλά αρχίσαμε...
22. Γιατι αγαπω τα παιδια και θελω να τους δωσω οσα πιο πολλα μπορω με καθαρη καρδια και καθαρη συνειδηση οτι αγωνιζομαι για ενα καλυτερο αυριο πρωτα γιαυτα και μετα για μενα!!!!!!!
23. Γιατί τα νηπιαγωγεία κλείνουν ακόμα και στην αττική ενώ έχουν μαθητρικό δυναμικό και αφήνουν προνήπια απ έξω, γιατί έχουν φάει του κόσμου τα λεφτά και δουλεύουμε σε κακές συνθήκες , γιατί στις αρχές τις χρονιάς τα σχολεία μείναν βρώμικα, για τον καινούργιο νόμο σχετικά με το πειθαρχικό και την αξιολόγηση, γιατί θέλω να κοιτάω στα μάτια τους συναδέλφους μου χωρίς να φοβάμαι, γιατί έτσι κι αλλιώς μου τα πήραν όλα και δεν έχω τίποτα να χάσω, γιατί τα παιδάκια του κόσμου αξίζουν όλα ανεξαιρέτως (νήπια-προνήπια) προσχολική εκπαίδευση και γιατί έτσι πρέπει στο κάτω-κάτω
24. Γιατί αγαπώ τη δουλειά μου..
25. Γιατι φετος μου στερούν το δικαίωμα να κανω αυτό που εκανα επί 9 χρόνια.. να κάνω αυτό για το οποίο εχω δοθεί ολοκληρωτικά και είχα επιλέξει συνειδητά να κάνω.. γιατί μου στερούν κάθε χαρά και κάθε ελπίδα.. γιατί με παίρνουν γονείς τηλ. και περιμένουν να πάω στο σχολείο των παιδιών τους... γιατι θέλω να έχω όνειρα...
26. Για την αξιοπρέπεια μου!!!
27. Για να μπορω να κοιταω στα ματια τις συναδερφους μου,που ταλαιπωρουνται τοσα χρονια..
28. Γιατί στην τελική δεν αισθάνομαι ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ , γιατί δουλεύω με καρδιά , ( για πόσο ακόμα όταν το στομάχι και το πνεύμα μένουν νηστικά ) γιατί δεν θέλω να ξανακάνω κλήρωση και να απολογούμαι, γιατί το σχολείο είναι το δεύτερο σπίτι μου ( μόνο το κρεβάτι λείπει) γιατί αξιόλογες νηπιαγωγίνες μείναν εκτός και μακαρίζουν τη δική μου τύχη γιατί δεν θέλω να το μέλλον του παιδιού μου να είναι στάχτες από τη δική μου καναπεαπάθεια
29. ..γιατι θελω πισω την αξιοπρεπεια μου σαν ανθρωπος , σαν νηπιαγωγος και σαν γονιος!!!
30. Γιατί θέλω να μπορούμε όλοι μας να συνεχίσουμε να ζούμε το όνειρο που λέγεται παιδική αθωότητα,αυθορμητισμός,χαρά και γέλιο χωρίς το σύννεφο της αδικίας και των αρνητικών σκέψεων και συναισθημάτων από πάνω μας!!Αφήστε μας πια να προσφέρουμε α'αυτόν τον τόπο το μέλλον που του αξίζει και το οποίο πρέπει να στηρίξουμε ΜΟΝΟ πάνω στα παιδιά μας.Αυτά τα παιδιά που τώρα είναι στα χέρια μας μέσα στα σχολεία και θα κληθούν αύριο να οργανώσουν μια καλύτερη κοινωνία απ'αυτή που εμείς τους προσφέρουμε!!!

ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΛΙΒΕΡΟ; ΟΤΙ 30 ΑΤΟΜΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΨΕΙ 30 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΘΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ..... ΑΡΑ......ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕ ΜΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΡΕΜΕΣ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!!!ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου