Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Eνημέρωση από τη σελίδα του Δ. Μπράτη στο Facebook

Επειδή με ρωτάτε, σας ενημερώνω πως δεν έχω υπόψη μου για άλλες πιστώσεις στην ΠΕ πέρα από αυτές που ήδη έχω ανακοινώσει.
Δημήτρης ΜπράτηςΠερίπου 50 για δασκάλους για τα ολοήμερα και 200 ειδικοτήτων για τα ΕΑΕΠ.Όλες μέσω ΕΣΠΑ.Κρατικού προ υ πολογισμού δεν υπάρχουν.
Έχουν πει πως θα κάνουν αυτές τις προσλήψεις την Παρασκευή...δύσκολο το βλέπω ,αφού η προθεσμία για την αποστολή των κενών είναι μέχρι αύριο το μεσημέρι.Για τις μεταθέσεις κανένα νέο.
Έχω ενημερώσει τη ΔΟΕ γι αυτή την πρωτοφανή καθυστέρηση και μου είπαν πως έχουν ζητήσει και γι αυτό και για άλλα θέματα,εδώ και καιρό,συνάντηση με τον υπουργό παιδείας.
Οι μετατάξεις είναι στο γραφείο του υπουργού για υπογραφή.Η αποδέσμευση των αποσπασθέντων είναι θέμα του κάθε Δντή Εκπαίδευσης.
Το ΚΥΣΠΕ δεν έχει αρμοδιότητα σ αυτό το θέμα.Καθημερινά κάνουμε παρεμβάσεις προς την πολιτική ηγεσία για να αποδεσμευθούν οι συνάδελφοι.Όταν βέβαια οι αποσπάσεις δεν γίνονται τον Αύγουστο(όπως συνεχώς φωνάζαμε όλο το καλοκαίρι),αλλά τον Νοέμβρη τότε δημιουργείται πλήθος προβλημάτων...και φυσικά είναι απαράδεκτο ο υπουργός παιδείας να υπογράφει αποσπάσεις και ταυτόχρονα να μην αποδεσμεύονται οι συνάδελφοι...μιλούμε για κορο ι δία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου