Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015

Κάθε τέλος είναι μια αρχή

Κάθε τέλος είναι μια αρχή. Τελειώνει κάτι γνωστό και αρχίζει κάτι άγνωστο. Ας αγκαλιάσουμε την αλλαγή. Οι αλλαγές άλλωστε ομορφαίνουν τη ζωή μας.
Ο κύκλος της ζωής είναι φτιαγμένος με αποχαιρετισμούς και καλωσορίσματα. Αποχαιρέτησα σήμερα τρία χρόνια ζωής στο Σχολείο όπου υπηρέτησα με απόσπαση.
Τρία χρόνια με καλές και άσχημες αναμνήσεις. Ανάμεικτα συναισθήματα!
Σήμερα στάθηκα για τελευταία φορά στο προαύλιο του σχολείου, στις τάξεις όπου έκανα μάθημα.
Στο μυαλό μου γύρισαν όμορφες στιγμές. Όλα όμως κάποια στιγμή φτάνουν στο τέλος τους.
Συνήθως κάθε νέα αρχή σημαίνει το τέλος μιας άλλης εποχής. Κάπως έτσι προχωράει η ζωή, κλείνουν κύκλοι, ανοίγουν νέοι. Και για μένα ανοίξε ένα νέος κύκλος σε μια νέα θέση και η ευκαιρία να αναδείξω μια άλλη πτυχή του εαυτού μου. Οποιαδήποτε αρχή, είναι μυστηριώδης. Δεν ξέρεις τι θα επακολουθήσει. Σε κρατάει πάντα σε αγωνία.

Αυτό που λέμε αρχή είναι συχνά το τέλος
Και τελειώνοντας θα πει πως κάνεις μιαν αρχή.
Το τέλος είναι εκεί που ξεκινούμε.
 Στίχοι αυτοί από τα Τέσσερα Κουαρτέτα του T. S. Eliot 

Στο νέο μου Σχολείο με καλωσόρισαν με θέρμη οι συνάδελφοί μου και μου ευχήθηκαν καλή αρχή, καλή δύναμη και καλή επιτυχία στα νέα μου καθήκοντα. 
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συναδέλφους μου, του 1ου Δημοτικού Σχολείου Καρπενησίου, που με επέλεξαν για Διευθυντή τους! Στόχος μου είναι να συνεχίσουμε συλλογικά την προσπάθεια για ποιοτική εκπαίδευση στο δημόσιο σχολείο.
Η επιτυχία δεν μπορεί παρά να είναι συλλογική !

Όπως λέει και η Nina Simone, "It’s a new dawn, it’s a new day, it’s a new life for me... and I am feeling good".



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου