Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2016

Υπ. Παιδείας: Η εισήγηση για τις υπηρεσιακές μεταβολές των Εκπαιδευτικών

ypep














Αυτές είναι οι προτάσεις από το υπ. Παιδείας που κατατέθηκαν στην 1η συνεδρίαση (21/12/2015) της επιτροπής για τις υπηρεσιακές μεταβολές 

Ειδικότερα οι δέκα προτάσεις του υπουργείου Παιδείας, περιλαμβάνουν :

1. Στο άρθρο 103 του συντάγματος ορίζεται μεταξύ άλλων ότι: «…Κανένας δεν μπορεί να διοριστεί υπάλληλος σε οργανική θέση που δεν είναι νομοθετημένη…. Οι δημόσιοι υπάλληλοι που κατέχουν οργανικές θέσεις είναι μόνιμοι εφόσον αυτές οι θέσεις υπάρχουν. Επομένως θα πρέπει οι οργανικές θέσεις να είναι νομοθετημένες και να υπάρχουν, δηλ. να έχουν συσταθεί. Επιθυμία της Πολιτική Ηγεσίας ΠΗ είναι να γίνει η διάκριση ανάμεσα στην οργανική θέση (συστημένη με Υπουργική απόφαση ανά κλάδο και περιοχή μετάθεσης) και την Οργανική (οριστική) τοποθέτηση (η οποία θα πρέπει να αλλάξει όνομα για να μην υπάρχει σύγχυση με πράξη των ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ).

2. Η οργανική θέση θα υφίσταται στην περιοχή μετάθεσης ενώ η οργανική (οριστική) τοποθέτηση θα πραγματοποιείται σε ένα σχολείο με 12-23 ώρες και όπου αυτό δεν είναι εφικτό σε σχολικές μονάδες της ίδιας ομάδας σχολείων. Η αναφορά σε ώρες οργανικής τοποθέτησης να γίνεται σύμφωνα με τις Α ́ αναθέσεις μαθημάτων.

3. Είναι προφανές ότι στόχος του Υπουργείου είναι να υπάρξει αρχικά ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων των εκπαιδευτικών για τις μεταθέσεις, τις αποσπάσεις αλλά και τις προσλήψεις αναπληρωτών. Παράλληλα επιδίωξη της ΠΗ είναι η καθιέρωση ηλεκτρονικού συστήματος με μοριοδότηση για τη ρύθμιση των υπεραριθμιών, των βελτιώσεων και των αποσπάσεων.

4. Αναμοριοδότηση σχολικών μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας με εξίσωση των μορίων μεταξύ των δυο βαθμίδων σε γειτονικά σχολεία που σήμερα δίνουν διαφορετική μοριοδότηση.

5. Η διαδικασία των αποσπάσεων σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ να γίνεται μετά τις μεταθέσεις, χωρίς δικαίωμα συμμετοχής όσων μόλις μετατέθηκαν.

6. Σε σχέση με τις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης η ΠΗ πιστεύει ότι οι κατηγορίες που αναφέρονται στο υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο χρήζουν σοβαρής αναθεώρησης. Μέσα στα πλαίσια αυτά θα ζητηθεί από το ΚΕΣΥ (με αυστηρό χρονοδιάγραμμα), να προχωρήσει στην επικαιροποίηση των ασθενειών με την παρατήρηση ότι επειδή η ένταξη σε Ε.Κ. των εκπαιδευτικών επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις υπηρεσιακές μεταβολές του, θα πρέπει να γίνεται με πολύ αυστηρά κριτήρια. Για παράδειγμα ένα ποσοστό αναπηρίας 80% με βεβαίωση ΚΕΠΑ θα μπορούσε να εντάξει ένα εκπαιδευτικό σε ειδική κατηγορία.

7. Για τους/τις συζύγους δικαστικών λειτουργών, να μετατίθενται ύστερα από αίτηση τους μόνο εφόσον ο/η δικαστικός μετατίθεται υποχρεωτικά για τις ανάγκες της υπηρεσίας.

8. Για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών γενικής παιδείας στα μουσικά σχολεία τα αρμόδια ΥΣ να λαμβάνουν υπόψη μόνο τα κριτήρια γενικών μεταθέσεων.

9. Αντίθετα για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ16 στα μουσικά σχολεία τα ΥΣ να λαμβάνουν υπόψη και την αντίστοιχη εξειδίκευση με ανάλογη μοριοδότηση.

10. Ξεκάθαρη μοριοδότηση θα υπάρξει και για τις μεταθέσεις σε Διαπολιτισμικά, καλλιτεχνικά και Μειονοτικά Σχολεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου