Παρασκευή 11 Μαΐου 2018

21ος διαγωνισμός της ύπατης αρμοστείας του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες

Συγχαρητήρια τόσο στη μαθήτρια όσο και στο σχολείο και τους εκπαιδευτικούς!

(21ος διαγωνισμός της ύπατης αρμοστείας του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες - 1o Βραβείο για το Δημοτικό Σχολείο Δυτικής Φραγκίστας)
«Υπάρχουμε μαζί»
Σ’ αυτή τη γη εγώ κι εσύ
ευτυχώς που υπάρχουμε μαζί
να απαλύνουμε τον πόνο
να μετριάσουμε το φθόνο.

Απλώνω το χέρι, μη το φοβάσαι
για τίποτα πια μην λυπάσαι
μαζί θα χαράξουμε νέους δρόμους
μακριά από συμφορές και τρόμους.
Θα μου δώσεις, θα σου δώσω
όμως ποτέ δε θα προδώσω
θ΄αγωνιστούμε με λατρεία
για ισότητα κι ελευθερία.
Μπες μέσα στο σχολείο μου
κάθισε δίπλα στο θρανίο μου
εύκολα θα συνεργαστούμε
και με μάτια αγνά θα κοιταχτούμε.
Έλα και στη γειτονιά μου
μύρισε τη λεμονιά μου
πάρε το ποδήλατό μου
άγγιξε το όνειρό μου.
Θα φωτίσουμε και πάλι τις ζωές μας
θα κλείσουμε μ΄αγάπη τις πληγές μας
και νικητές θα βγούμε στη ζωή
γιατί ευτυχώς υπάρχουμε μαζί.
Ελένη Σάλτη,
μαθήτρια ΣΤ’ τάξης Δημοτικού Σχολείου Δυτικής Φραγκίστας
Συντονίστρια εκπαιδευτικός Κλεοπάτρα Τεφτίκη (ΠΕ11)


Περισσότερα εδώ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου